Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare positivt å si. Sendte inn saken den ene dagen, svar den neste.
Forsikringsselskapet vrir seg unna hver gang. Til og med når de innrømmer feil, betaler de tilbake for mye betalt forsikring fremfor å betale hva som opprinnelig var forsikret.
Egentlig er jeg fly forbanna over hele behandlingen av min sak. En sak som har tatt alt for lang tid. Når du ringer er aldri saksbehandler til stede
Da jeg fikk fysisk kontakt med saksbehandler ordnet alt seg med en gang. Takk.
Tok lang tid å få utbetaling og måtte purre selv. Syntes ikke dette gikk smidig.
Jeg søkte om hjelp fra reiseforsikringen for første gang og fikk ikke hjelp. Jeg tenker å bytte til et annet selskap.
Lett å kontakte, følger opp sakene, utbetaling av skadebeløp kommer rask uten å purre opp!