Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg måtte purre på vedtaket i min sak og jeg fikk først avslag på mitt krav om erstatning. Senere ble jeg likevel tilkjent erstatning. Lang og uklar saksgang hvor jeg selv måtte finne ut hvor min sak stod. Det kunne med fordel ha kommet oppdatering fra Fremtind
Har ingen ting å utsette på behandlingen, tidsmessig heller service.
Jeg har ingenting negativt å si om dette selskapet. Kanskje ikke det billigste på markedet, men definitivt det beste
Det er nå 6 mnd siden jeg fikk kloakk oppkom i kjelleren min, har ennå ikke tilfredsstillende do forhold, å det er heller ikke gjort noe fra selskapet sin side. Skam dere
God service og rådgivning ved kjøp av forsikring. Enkelt og raskt skadeoppgjør
De kunne håndtere og hjelpe meg fort med saken. Prisen jeg fikk var for dyr å fikse bilen. Selvom egen andel var på 5000. Jeg betalte 8000kr. Veldig skuffende.
Elendig oppfølging av skadebehandler i Fremtind Forsikring, arroganse og unnlatelser i å svare konkret på spørsmål, feil skadetaksering bagatellisering av skade, feil utregning av skade oppgjør. unnlatt å ta med alt i skade oppgjøret.er vist om å prøve å lure kunder til å godta et alt for lavt skadeoppgjør, trodde jeg hadde Norges beste forsikringer men det ligner mer på det motsatte. måtte selv begynne å rive takplater, isolasjon osv på egen risiko for å avdekke en vannlekkasje mellom 2 etasjer. må vel det samme vist jeg skulle få skade på bilen også muligens på kasko forsikringa, fpr vel da også beskjed om å demontere halve bilen på egen risiko ved en kasko skade så bilverkstedet kan se hvor mye som er skadet og takstmann kan taksere alt. helt latterlig. dette var min 1 skade i mitt liv, har eid 7 hus og så opplever man en sånn arroganse og useriøs behandling når man uheldigvis får en lite skade der det er snakk om småpenger for et forsikrings selskap.