Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er meget fornøyd med de saksbehandlere jeg har vært i kontakt med. Det skulle ha vært et digitalt skadeskjema på nettsiden.
Jeg fikk full respons da jeg meldte skadesaken med tilbakemelding og skadenummer. Dialogen med saksbehandler var god. Skal jeg være veldig kritisk, så tok det litt tid før oppgjøret kom (ca. 4 uker), men det jeg fikk beskjed om. Dette pga. travelhet. Ingenting å utsette på oppgjøret
Svært dårlig og seine tilbakemeldinger og oppfølging
Jeg snakket med saksbehandler på telefon som ordnet opp umiddelbart.
Det er tydelig forskjell etter at det ble "Fremtind Forsikring". Fikk ikke hjelp til å bli kvitt skadedyr, måtte allikevel ordne alt selv, siden Frentinds egen takstmann konkluderte med at skadedyr, som fortsatt var i hus, visstnok ikke hadde gjort nok skade. Ødelagt isolasjon og reell fare for at det er gjort skade på rør og elektrisk, er tydeligvis ikke skade nok. Forstå det de som kan. Positivt: rask tilbakemelding etter at jeg hadde rapport inn skade.
Professionell og rask saksbehandling, men relativt høy forsikringspremie.
I et vanskelig livssituasjonen jeg ble reddet av Fremtind Forsikring .Opplevde fantastisk hjelp og støtte av ansatte i Fremtind Forsikring.Dem gjør alt for å løse problemer og hjelpe kunden.