Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måtte avbestille reisen pga sykdom. Ble møtt med forståelse og god kundeservice
Meget lett å fylle ut skjema for krav om erstatning av egenandel etter krasj med leiebil. Tok kun 3 minutter. Fikk hele beløpet utbetalt dagen etterpå.
Kunde konsulent er behagelig å snakke med. Jeg er vekdig fornøyd
God opplysning på nettsiden og enkelt og legge inn skade. Raskt oppgjør. Men at ikke reseptbelagte nødvendige midler for og få skaden på hunden ikke er med i oppgjøret var overraskende.
Hadde regnet med litt støtte siden jeg er forsikret. Ble ikke informert om at min forsikring ikke dekket sånn skade
Svært god oppfølging og informasjon. De svarer fort og de følger godt opp når man har behov for informasjon
Fekk flyforbud etter operasjon.. fremtind har ingen ting med oppfølging på reise å gjere.. eg motte ha kontakt med sos internasjonal. Alt som hadde med innleggelse og operasjon var proft. Etter operasjon fungerte ingen ting. Fekk beskjed om at eg kom til å få telefon fra nokon som skulle ordne fly og vidare opphold til oss torsdagen, den kom aldri.. så brukte eg heile fredagen på å ringe uten å få hjelp… laurdag reiste vi heim i fortvilelse mot legens anbefaling fordi vi ikkje hadde andre løysinger.