Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandlingen tok alt for lang tid. Gikk mange mnd før vi fikk refundert egenandelen. Ingen informasjon underveis, å når jeg ringte fikk jeg bare beskjed om å ikke mase.
Skaden ble påført av annen bil og skaden ble raskt reparert!
Sende en henvendelse -reiseforsikring. Jeg henvendte meg da jeg var noe usikker om forsikringen kunne dekke det jeg spurte om. Jeg et fornøyd med rask og begrunnet behandling
Raskt tilbakemelding på melding av skade. Lettvint skjema å krysse av på og lett å finne.
Første gang jeg jeg føler at kundebehandler hvet hva saken dreier seg om, og uten å vri om på det.
Hurtig og let saksbehandling. Nemt skjema at udfylde
Tittelen sier i grunnen alt. Hadde et fryseskap som hadde sagt takk for seg før vi merket det og innholdet ødelagt. Innholdet ble kastet før jeg ble oppmerksom på at dette kunne være en forsikringssak. Saksbehandleren hjalp meg på en utmerket måte og jeg fikk et utmerket oppgjør.