Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sendte to brev fra Sparebank 1 på data, siden jeg ikke kommer inn på forsikringen med epost. Dette har jeg aldri fått svar på.Jeg oppfatter forsikringen at de ønsker at vi gammlingene som ikke er digitate skal daue raskest mulig, slik at de kan holde på med den digitale greiene deres. Håper at eldre som ikke er digitale får en bedre behandling neste gang. Ønsker en åpen epostadresse. Følte ikke at jeg hadde et forsikringsselskap i ryggen. De gav meg skylden først med egenandel. Lastebilen som klørte forbi fikk sleng på henger som traff siden min. NAF mente at taksten var lav fra Fremtind.
har hatt behov for bistand to ganger, og har begge ganger følt at jeg blir møtt på en fin måte. Det har gitt meg trygghet til å ta kontakt. Sånne henvendelser er ikke noe jeg tar lett på .Mh. Tove R.
Er fornøyd m selskapet og gjensidig kommunikasjon.
Jeg synes at Fremtind er ett meget konkurransedyktig selskap, med produkter og service som er bra, dersom du er totalkunde innen skadeforsikring på hus, innbo, bil, reise, husdyr og barn.
Flinke skadebehandlere. Vennlige og profesjonelle .
De var litt trege underveis ,men kom godt tilbake . Så jeg skal absolutt ikke klage på de som var hos meg ❣️ Kan ikke annet en å si tusen takk ❤️
Søppel.Har hatt 2 skadeoppgjør med ingen erstatning.Den ene vannskade på bad den andre knust platetopp.Bare å holde seg unna dem gjør alt i sin makt for å lure seg unna utbetaling som.f.eks med høye egenandeler og andre fratrekk slik att det ikke lønner seg å fixe skader.Har byttet til tryg som har bedre dekning og lavere egenandel å pris.