Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
fair play for alle parter,man må bare ha gode billed bevis
God informasjon ble gitt .Oppgjøret ble fort ordnet .Litt for lang tid IP-telefoni .
Lite hjelp å få da man trenger hjelp!. Hvis man har eldre hvitevarer og de ryker så er egenandelen alt for høy pg man trenger å ha så å si helt nye hvitevarer for å få noe dekka.
Avtalen er vaskelig å forstå. Veldig lang tekst i den.
Tillitvekende selskap hvor kunden får fokus og et ryddig og raskt oppgjør.
Jeg fikk rask og god behandling i Fremtind i forbindelse med bilskade.
Bilen ble stående veldig lenge på verksted, tok faktisk hele 2,5 mnd. Fikk ikke noe videre hjelp med leiebil utover de dagene som var satt opp i forsikringen. Selv om dette skyltes uforutsette ting.