Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke noe om og men. Jeg meldte inn skade, beskrev behov for leiebil. Der tok den tid det tar fra du leggerpå til kundebehandler går gjort sine ting til jeg fikk en leiebil. Rundt regna en liten time. Man skal huskepå at også (Avis i dette tilfellet) skal klargjøre bil (corona greien)!!!
Veldig god informasjon og vennlig kund behandling veldig bra
dårlig kundebehandlere ingen dem bare ser på overskriften på skademeldinger og avslår med engang ingen kontakt med forsikrings taker viss dem trenger mer informasjon om HVA som har hent med den skadede tingen Å RINGE DEM er som å vente på at malingen tørker aldri nåen som tar telefonen
Du er i krise ,fremtid forsikring hjelper deg ut av den ❤️
Rask skadeoppgjør - alt fungerte sem ønsket fra min side.
Rask behandling - kan anbefales. Både på e-post og telefon.
Selskapet nektet å erstatte en gjenstand som ble stjålet på reise. De valgte å omtale det som stjålet hittegods da jeg ikke kunne bevise at tyven hadde stjålet det fra veska.