Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig god informasjon og vennlig kund behandling veldig bra
dårlig kundebehandlere ingen dem bare ser på overskriften på skademeldinger og avslår med engang ingen kontakt med forsikrings taker viss dem trenger mer informasjon om HVA som har hent med den skadede tingen Å RINGE DEM er som å vente på at malingen tørker aldri nåen som tar telefonen
Du er i krise ,fremtid forsikring hjelper deg ut av den ❤️
Rask skadeoppgjør - alt fungerte sem ønsket fra min side.
Rask behandling - kan anbefales. Både på e-post og telefon.
Selskapet nektet å erstatte en gjenstand som ble stjålet på reise. De valgte å omtale det som stjålet hittegods da jeg ikke kunne bevise at tyven hadde stjålet det fra veska.
Fremtind har meget hyggelige og dyktige kundebehandlere. Anbefales på det sterkeste!