Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi fylte ut skademelding, sendte over elektronisk, fikk skadenummer innen 2 timer, rett på verksted for takst, de bestilte deler, lakkerer disse løst, time på verksted innen 14 dgr, fix ferdig.
Dårlig oppfølging å bli henvist via en datamaskin
Veldig fornøyd med behandling av saken. Rask behandling, god info fra saksbehandler.
Rask og kundevennlig behandling. Ved et tilfelle sørget selskapet for å sende egen takstmann for å vurdere skaden.
Raskt og effektiv samt vennlig. God informasjon. Nyttig tilggsinfo.
Styr unna Har liten forståelse for hva som må skiftes etter lynnedslag i bolig. Masse diskusjoner og avslag. Avslutter sak før den er ferdig og uten tilbakemelding
Veldig bra måte å melde inn skade på og det gjekk veldig fort å gå tilbakemelding.