Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble møtt med vennlighet og imøtekommenhet da jeg kontaktet Fremtind etter oppstått skade. Saksbehandler var løsningsorientert og forståelsesfull ift vår situasjon. Alt i alt veldig fornøyd.
Min egen erfaring av selskapets behandling av skade er udelt positivt.
Alt ble ordnet umiddelbart av selskapet på best mulig måte
Fikk rask behandling av skademelding. Fikk tilbud om leiebil levert på verksted. Bra.
Bruker alt for lang tid før en får svar /informasjon.
Litt lang behandlingstid, men god service og jeg fikk god hjelp. God oppfølging underveis. Ikke helt fornøyd med sluttresultatet! Da jeg ikke kunne bruke fingeravtrykk på telefonen lenger, selv om jeg fikk beskjed om at det skulle være mulig.
Jeg har innbo forsikring , og når skaden skjedde vil de ikke dekke en dritt og sier at bolig forsikring skal dekke noe som er ikke sant. Bolig forsikring er utgangspunkte for bolig hvis take, brann , vann og osv skjer. Ringte også FAGFORBUND da jeg hadde innbo forsikring gjennom dem, og de sa og at alt som er ikke fastsatt til vegen regnes med som innbo og dette skulle de dekke, i mitt tilfelle var det tørketrommel. Men nei denne forsikringen vil ikke dekke en dritt. Anbefaler folk å holde seg unna da de bare lyver og svindler folk. Hvorfor skal man betale forsikring og ha det hvis de ikke vil dekke det. Det er bare tull !!