Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Skadeoppgjør
Dårlig
20
av 25 innen
forsikringsselskap
6%
anbefaler
Fremtind Forsikring

"Elendig service"

Omtale om Fremtind Forsikring skrevet av Karl for 29.10.2019 23.37

Fremtind Forsikring har totalt 55 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service"

Utrolig dårlig behandling av saksbehandler. Rare tolkninger av skadeomfang, bare tull.

Bytt.no
"Elendig service" skrev Karl om Fremtind Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Fremtind Forsikring?
Gjør som Karl og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fremtind Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mest udugelige forsikringsselskapet jeg har vært borti. Roter med regninger, frekk i tlf. Har flyttet forsikringene til annet selskap. Men reiseforsikringen får jeg ikke sagt opp før til sommeren.. Merkelig system, må si opp på en fast dato. Forsikringen blir betalt månedlig, så skjønte ikke hvorfor hun ikke kunne avslutte den. Kunne dessverre ikke hjelpe meg fikk jeg til svar. Aldri vært borti at man ikke skal få sagt opp forsikringa. STYR UNNA! Dårlig kundebehandling og elendig forsikring!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veihjelp med forbehold"
1 syns denne omtalen er nyttig

To ganger i løpet av et år har Fremtind Forsikring gitt meg veihjelp med forbehold. Dvs. de er ikke sikre på om jeg er berettiget på "tross" av eie av et klinkende klart Veihjelpsbevis utstedt av deres samarbeidspartner DnB. "Med forbehold" fører det til usikkerhet med at enten må man betale en grei egenandel ved assistanse , eller så må man ut med å betale flerfoldige tusen kroner for bilberging! Svikten ligger i manglende oversikt over berettigede veihjelpskunder i Fremtinds databaser og fører til et resultat av usikre kunder som får dette i tillegg til stresset med driftsstans på bilen sin. Denne formen for kundeoversikt/behandling er for primitivt og har gått ut på dato. Her må dere revitalisere noe slik at kunden i en stoppet bil føler seg trygg på veihjelp til rett pris den har betalt for og få.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundeservice, raskt skade oppgjør. Lav pris. Det beste forsikringsselskapet jeg noen gang har hatt.

Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lurer nye kunder ved innsalg"
1 syns denne omtalen er nyttig

Liten sak, men tillit ødelegges uavhengig av beløp. Ved innsalg fra telefonselger der jeg bytter fra Sparebank 1 som skal bli samme selskap er talen klar, samme eller bedre vilkår og det må du finne utav sier jeg til selger. Egenandel økes fra 500 til 3000 på mobil uten å si fra... Jeg skulle sikkert lest vilkår, men jeg stoler normalt på folk. Poenget er at når man ikke retter opp så små ting, hva om det drar seg skikkelig til på en viktig forsikring! Jeg er sikkert ett komma for dem.. vise versa!

Fremtind Forsikring har totalt 55 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR