Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I utgangspunktet ble feile opplysninger gitt for dekning på skaden. At aldersfradrag til slutt ble lagt til grunn for oppgjøret med hele 60 % gjorde at jeg ble svært skuffet over skadeoppgjøret. Når bekreftelsen på dekning ble mottatt, skulle selvsagt forbehold om dette være opplyst.
Alt gikk av seg selv etter at skaden ble meldt. Bilen måtte parkeres på verksted,, og Avis leiebil henta meg slik at jeg fikk henta bil hos dem. Det ble inga styr på meg, noe jeg forventa på forhånd, da jeg fikk beskjed om skaden. På grunn av ferieavvikling ble verkstedpeeioden rundt tre uker, men med samme leiebil hele perioden var det null stress.
Oppleves som imøtekommende og serviceinnstilt. Lite byråkratisk. Enkel og effektiv behandling. Har hver gang blitt forbauset over både effektivitet og imøtekommenhet.
De svarer raskt på alle henvendelser og er tydelig i sin kommunikasjon. Jeg har fått utrolig raskt oppgjør når jeg har hatt krav på det. Ved sist hendelse tok det 20 minutter fra jeg meldte feil til saken var behandlet.
Skade registrert på nett, enkelt. Og oppgjør kom raskt.
Konkuransedyktige priser, ordnet alle formalia da jeg samlet alle mine forsikringer i selskapet, lett å navigere i nettsidene ved melding av skade, godt verskted som samarbeidspartner ved min bilskade. Hyggelige kundebehandlere.
Selv om jeg foretrekker å snakke med en saksbehandler, gikk det greit å fylle ut skjema via nettsiden. Saken ble behandlet raskt. Var fornøyd med muligheten til å ha leiebil mens bilen min var på verksted.