Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Toppforsikring dekket ikke det vi ble forledet til å tro. Vi har et gulv på 59kvm hvor kjøkkendelen er på ca.14kvm. Vi fikk vannskade på kjøkkendelen ,men fordi gulvet som måtte byttes var godt ut av produksjon var vi nødt til å bytte hele gulvet (59kvm)for å få tilbake den opprinelige standar noe vi ble forledet til å tro at Toppforsikringen skulle dekke. Slik var det ikke. Vi fikk kunn dekket 14kvm gulv.
Skadeoppgjøret er lagt ut til underleverandør Scalepoint. Der er det ingen forklaring hvordan man går fram, for det meste er det gjetting som gjelder, jeg fant f eks ikke ut hvordan man kunne benytte seg av bonussjekk til butikk. I tillegg er dette tredje kunderundersøkelse jeg svarer på, i sammenheng med EN skadesak.
Jeg er fornøyd med hjelpen og informasjon jeg fikk underveis.
Opplevde selskapet som seriøst og veldig enkelt å komme i kontakt med.
Utmerket saksbehandling og meget profesjonell kundebehandling.Meget fornøyd med den gode hjelpen vi fikk.
Rask, ryddig og saklig kundebehandling! Jeg anbefaler varmt Fremtind forsikring!!!
Fremtind klarte å gjøre om en vannskade til to separate skader, tiltross for at skadeomfanget var identisk som det ville vært med en skade. Dvs. de krevde oss for to egenandeler. Ja, det var lekkasje/feil to steder, med de hang selvfølgelig sammen. Oppleves svært utimelig og vi bytter nå forsikringsselskap. Benyttet Fremtinds håndverkere, og de var helt supre!!