Fremtind fremstår som en veldig useriøs aktør,med elendig kundebehandling.Innmeldt sak blir ikke forstått,og tilbakemelding til meg er basert på feilt grunnlag.Sender melding om dette, men ingen svarer.Saken gjelder politianmeldt tyveri fra egen bolig.For meg blir det galt å dikte opp en historie for å tilfredstille selskapet ,jeg har skrevet sånn som det er og forventer at selskapet utbetaler for tapte gjenstander
Har du en tilsvarende erfaring med Fremtind Forsikring?
Gjør som Magne P og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fremtind Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Tok 3 uker før jeg fikk oppgjør for mitt skadetilfelle selv om all nødvendig dokumentasjon var levert i 1. henvendelse! Ingen oppfølging eller informasjon underveis, måtte selv ta kontakt for å få informasjon.
Opplevde en del rot / dårlig struktur på saksbehandlingen ifm bytte fra IF. Det blei gjort 5 konkrete feil, som blei oppdaget av forsikringstaker! Saksbehandler i DNB beklaget, men.…… Det tåles ikke mer, vurderer allerede skifte til nytt selskap. Hele situasjonen oppleves som usikker.
Fremtind forsikring møter kundene sine på en vennlig måte, det er enkelt å melde inn forsikringssaker, og du har full kontroll på hvordan det står til med saken
God informasjon, rask behandling og hyggelig kundesevice