Tok 3 uker før jeg fikk oppgjør for mitt skadetilfelle selv om all nødvendig dokumentasjon var levert i 1. henvendelse! Ingen oppfølging eller informasjon underveis, måtte selv ta kontakt for å få informasjon.
Har du en tilsvarende erfaring med Fremtind Forsikring?
Gjør som Lars E. F og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fremtind Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Opplevde en del rot / dårlig struktur på saksbehandlingen ifm bytte fra IF. Det blei gjort 5 konkrete feil, som blei oppdaget av forsikringstaker! Saksbehandler i DNB beklaget, men.…… Det tåles ikke mer, vurderer allerede skifte til nytt selskap. Hele situasjonen oppleves som usikker.
Fremtind forsikring møter kundene sine på en vennlig måte, det er enkelt å melde inn forsikringssaker, og du har full kontroll på hvordan det står til med saken
God informasjon, rask behandling og hyggelig kundesevice
Jeg kan ikke se at Dette selskapet skiller seg ut i mengden av forsikringsselskap. Hverken positivt eller negativt