Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok 3 uker før jeg fikk oppgjør for mitt skadetilfelle selv om all nødvendig dokumentasjon var levert i 1. henvendelse! Ingen oppfølging eller informasjon underveis, måtte selv ta kontakt for å få informasjon.
Opplevde en del rot / dårlig struktur på saksbehandlingen ifm bytte fra IF. Det blei gjort 5 konkrete feil, som blei oppdaget av forsikringstaker! Saksbehandler i DNB beklaget, men.…… Det tåles ikke mer, vurderer allerede skifte til nytt selskap. Hele situasjonen oppleves som usikker.
Fremtind forsikring møter kundene sine på en vennlig måte, det er enkelt å melde inn forsikringssaker, og du har full kontroll på hvordan det står til med saken
God informasjon, rask behandling og hyggelig kundesevice
Jeg kan ikke se at Dette selskapet skiller seg ut i mengden av forsikringsselskap. Hverken positivt eller negativt
Vanskelig å si men man må vare bedere. Man må god gjennom før tar avgjørelse. Når man kjørere man må være varsom. Hvis det er bare is ikke strøk noe p veien da skjer . Å betale 5000 egen andel en bil som er ikke orden,og miste bonus det var kjep..
Opogjør for egenandel på mobilforsikring hos Telenor. Det var nok å ta en telefon, så var saken ordnet på et blunk. Kan ikke bli bedre enn det.