Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget bra kundebehandling, og rask utbetaling, tross coronatider.
Tar for lang tid. Erstatningen er ikke i nærheten av å dekke kostnader på skade. Man blir dårlig behandlet og får kjeft i telefonen for at man ringer å spør om hvordan det går med saken 4 uker etter at det burde vært ferdig behandlet.
"Uansvarlig" fikk jeg som svar da jeg trengte hjelp og fikk avslag. Aldri fått noe sånt svar av et forsikringsselskap før. Det er jo ved uhell/skader man trenger forsikring!
Elendig forsikringsselskap. Min datter fikk ødelagt sine briller på skolen, og forsikringsselskapets behandling var skammelig.
Vi er veldig fornøyde med hvordan håndterte vårt skadetilfelle fra vi først tok kontakt til vi nå igjen sitter med en flott bil som virkelig har blitt reparert på den aller beste måte! Ikke mulig å se at vi har hatt bilen vår på verksted i en uke, og vi har bare positivt å si om Fremtind! Der var veldig enkelt og selvforklarende å melde om skaden, og fra vi meldte om skaden til vår bil ble ferdigstilt gikk det kort tid der alt enkelt forgikk på SMS, med linker til nettsted mht leiebil, påminnelse om levering av bil og beskjed om at bilen nå var ferdig!
En forsikring å stole på med rask respons tid og god service.
Gi korrekte opplysninger og jeg/du blir behandlet realt!