Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Føler at forsikringsselskapet har tiltro til meg som kunde. Innmelding av skader på bil er veldig lettvint. Eg svarer ærlig på spørsmål i skadesaker og da går saksbehandlingen veldig effektivt og er godt opplyst. Hadde det ikke vært for at de bruker AVIS som leiebilselskapet kunne eg gitt en 5 stjerners skala. Å få en leiebil som lukter "våt hund" og er heller slitt, er ikke noe gøy å kjøre i over 2 uker.
Når det gjelder reise forsikring så fungerer det bra
Utmerket kundebehandling. Veldig bra med fortløpende oppdatering på SMS. Anbefales.
Kort behandlingstid, rask tilbakemelding og enkelt å melde skade.
Har vært fornøyd kunde i flere år . Rask tilbakemelding og raskt oppgjør
Intet å bemerke negativt. Oppgjøret gikk smertefritt.
se brev der det er omtalt og mail meget dårlig behandling av skade som vi er ufrivillig påført fra kunde som søker regress mot oss