Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt super jeg har hundeforsinring jeg Anbefaler Alle som har hund eller katt om og gå til Frmtiden
Dårlig informasjon om rettigheter og egenandel. Måtte klage selv to ganger.
Som første års kunde fikk vi en skade i huset. Ikke store greiene, vel 33 tusen. Å få tak i saksbehandler i fremtind er en prøvelse, måtte legge ut for skade selv og tok laaaang tid før vi etter purring x flere fikk noe igjen og da var beløpet feil.... venter fortsatt på utlegg de har lovet å sende. Nei Fremtind står til stryk.
Fikk stjålet sykkelen min, og meldte skade via mobilbankappen. Superraskt svar og oppgjør.
I forbindelse med en viltpåkjørsel måtte bilen til verksted, og hjelpen fra Fremtid var rask og effektiv. Alt var enkelt fra å melde skaden gjennom internettportalen, og oppfølgingen mellom verkstedet og forsikringsselskapet. For meg var det enkelt og det oppsto ingen problemer eller komplikasjoner underveis, noe jeg satt stor pris på, og som langt fra er en selvfølge i slike situasjoner.
Veldig fornøyd. Ryddig, rask og god oppfølging. Annbefales.
Hovedårsaken til at jeg nå skal bytte til et annet selskap er fordi, jeg har hatt 2 forsikringssaker hos dem som de ikke ville dekke. Det ene var fryste vannrør som de ikke kunne dekke pga. at var følgeskade av håndverkerfeil ifølge dem. Hva annet kan det være liksom?!!!! Vi opplevde også sykdom i ferien en gang som gjorde at vi ikke kunne reise og måtte kjøpe ny flybilett. Dette fikk vi heller ikke dekket. Hovedproblemet er at de aldri svarer opp min klage og velger å ringe å gi beskjed muntlig istedenfor å sende e-post så vi får hatt et dialog. Har også klaget til min kundebehandler/kontakperson som ikke hjalp meg noe særlig. Ser da ikke vitsen å ha forsikringer der på over 30000 kr for så å få den behandlingen. Alle forsikringer vi har skal liksom være ekstra super duper forsikring som dekker ALT! BARE TULL!