Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En bil kræsjet inn i meg bakfra, og alt ble ordnet i løpet av få dager. Lite ventetid og rask service.
God forståelse fra første kontakt med Fremtind Forsikring, ønsket behandlingssted i nærheten til hjemmet i disse hjemmekontor tider, fungerte supert. Fikk god hjelp og gode tips fra behandler som jeg kan bruke i ettertid.
må vente over 1 mnd på nytt produkt, da Fremtind kun tillater kjøp hos Elkjøp. Alternativet var å betale ytterligere 1000 mer i egenandel...
Fikk raskt kontakt med kundeservice. Ble tatt i mot på en hyggelig og forståelsesfull måte. Fikk god informasjon.
Fremtind hadde ein forståelse og empati som var berre topp.
LO favør kunde. Har vært heldig og aldri hatt skade på bil. Da jeg mistet en nøkkel var det bare noen tastetrykk for meg og saken var klar kort tid etter. Mine fordommer om å måtte forklare og argumentere for å få dekning ble ikke innfridd🙂
Rask behandlingstid og pengene er på konto to dager etter svar. 👌