Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk raskt hjelp av en saksbehandler, som henviste meg hvor jeg skulle innmelde saken. I løpet av ett døgn var saken løst og 2 dager etter innmeldingen var pengene på konto! Fantastisk rask saksbehandling!
I am extremely please with the way my case was handled...very impressed with the level of professional curtesy and efficient handling of my case
Etter fall og knust brille, god hjelp fra Fremtind.
Lettvint og bekymringsløs. Ingen overraskelser under behandlingen.
Fra registrering av skade, til problem løst gikk de to dager. Veldig fornøyd.
Veldig bra, takk!, er trygg med mine forsikringer i Fremtid.
Fremtind hadde ingen oppfølgning av håndverkere de hadde leid inn for å sanere og renovere etter vannskade. Jeg måtte selv stå for all oppfølgning når oppsatt fremdriftsplan ikke ble holdt, og det tok dobbelt så lang tid som angitt. Fremtinds valgte håndverkere holdt lav faglig kvalitet, klarte å koble fra strøm til kjøl/frys i huset, gjøre skade på eksisterende røropplegg uten å ta ansvar for skadene, og jeg måtte argumentere og krangle med både Fremtind og håndverkerne før de tok ansvar. Saksbehandler hos Fremtind var lite hjelpsomme og imøtekommende. Jeg byttet forsikringsselskap fra Fremtind etter denne opplevelsen. Har aldri opplevd lignende hos andre selskap jeg har hatt skadesak hos.