Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind hadde ingen oppfølgning av håndverkere de hadde leid inn for å sanere og renovere etter vannskade. Jeg måtte selv stå for all oppfølgning når oppsatt fremdriftsplan ikke ble holdt, og det tok dobbelt så lang tid som angitt. Fremtinds valgte håndverkere holdt lav faglig kvalitet, klarte å koble fra strøm til kjøl/frys i huset, gjøre skade på eksisterende røropplegg uten å ta ansvar for skadene, og jeg måtte argumentere og krangle med både Fremtind og håndverkerne før de tok ansvar. Saksbehandler hos Fremtind var lite hjelpsomme og imøtekommende. Jeg byttet forsikringsselskap fra Fremtind etter denne opplevelsen. Har aldri opplevd lignende hos andre selskap jeg har hatt skadesak hos.
Rask og god oppfølging underveis og kundesenter var veldig hyggelig og tar tak problem fort.
Innbrudd i bød blir ikke dekket riktige bare 30%. dere krever kvittering og jeg beholder ikke kvittering til ting og tang i bøden.
Lang ventetid på kundeservice, Må skaffe en rapport på kosten av den ødlakte tven. Dette er vanskelig når du ikke bor i en by.
Veldig enkelt og greit skjema ved innmelding av skader. Du får rask tilbakemelding og hvordan saken behandles videre og det er kort behandlingstid.
Hyggelige og hjelpsomme ansatte samt rask saksbehandling og raskt oppgjør. Godt fornøyd.
Tyveri av private gjenstander : U.t. synes det virker urimelig at Fremtind Forsikring ved Utreder N.N. fremsetter direkte beskyldninger mot u.t. både under telefonsamtale og i brevsform > at u.t. rett og slett lyver. At Utreder heller henviser til regelverk - virker mere ryddig, enn å legge egne tolkninger om hendelsen. At u.t som kunde, og ikke bli trudd på - det gjør at u.t. velger å påklage saken videre. Også prinsippet med å skille mellom tyveri - og det å miste noe. Og u.t. skal også vurdere om å si opp kundeforhold.