Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind tar for lett på saken, de mangler oversikt over kundens forhold Det er stor negativ forskjell mot tidligere Sparebank 1 Forsikring Det aller meste mht. kundehistorikk bør bli bedre etter mitt skjønn.
Fikk dekket overnattingsutgifter som vi ellers hadde tapt som følge av avlyst feriereise!
Skaden ble reg. med et nummer som jeg måtte bruke i saken og etter dette var det ingen problemer for meg med all kontakt med selskapet. Pengene ble raskt sendt etter at alle opplysninger var sendt fra meg.
Hadde vannskader, to dager etter innrapportering, kom takstmann, tok ca 3 uker inklusivt tørking så var alt fikset, kjapt og effektivt.
Får ikke dekt tap på reise, hvorfor ha reiseforsikring hos dere.
God service. Ingen problemer. Jeg er godt fornøyd med Fremtinds løsning. Rask behandling.
Jeg har enda tilgode å treffe et selskap som yter så god kundeservice som Fremtind, uansett bransje. Håndtering av skadesaker er upåklagelig, rask og effektiv. I tillegg scorer de svært godt pris. Fremtind er rett og slett "best in class".