Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette er den dårligste behandling vi noen gang har opplevd. Vi har hatt forsikring hos både Europeisk og Gjensidige i løpet av de siste tjue år. Har ikke brukt forsikringen mer enn noe få ganger, men har aldri opplevd noe lignende. Vi har oppgitt bruk av kredittkort med reiseforsikring, og så har reiseforsikringen ordnet resten. Vi var så ‘dum’ at vi oppga kortet denne gangen også, noe som Fremtind har utnyttet for alt det er verd. Fremtind ba oss kontakte Kredittkort forsikring, noe vi har forsøkt utallige ganger uten å komme gjennom. Fremtind ville ikke behandle vårt krav, før vi hadde hatt kontakt med andre part?? Dette har aldri skjedd tidligere. Vi vet det er spesielle tider nå, men det burde også Fremtind vite, og ikke bare utnytte situasjonen til det ytterste. Vi så det derfor nødvendig å si opp forsikringen slik at vi i hvert fall fikk noe igjen. Vi kommer ikke til å bruke Fremtind for ettertiden, men like fullt forventet vi en forklaring på hva som var galt? Hva hadde skjedd om vi ikke hadde oppgitt kredittkort? Forventer en tilbakemelding fra Fremtind/sparebank 1. Vi vil også kontakte LO-Favør om saken.
Veldig godt fornøyd med Fremtind forsikringen, dette er den andre skaden jeg har hatt på kort tid, rask å god behandling, anbefales....
Raskt svar og hurtig oppgjør. Fornuftig oppgjør som stemmer bra med virkeligheten. Jeg er veldig fornøyd å har ingen ting å utsette på Fremtind så langt. Dere kan trygt anbefales til andre.
Rask tilbakemelding og behandling av skademelding. Fikk svar på melding etter 20 min og utbetaling på konto dagen etter.
Enkel og grei behandling. Koselig kundebehandler. :)
God kundebehandling og raskt oppgjør. Meget bra 😊
Hurtig respons.Greit oppgjør. Fikk betalt for egeninnsats. Recover gjorde også en god jobb. Er meget godt fornøyd. Valgte å gjøre jobben selv. Får jeg tilbakebetalt moms?