Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig dårlig service, i avslaget står det feil informasjon om hva som er galt med bilen. Dvs at de ikke har lest papirene fra verksted. Å gi avslag på en skade som ikke er riktig blir veldig feil. I tillegg vil de ikke se på saken på nytt, men endre ordlyd i avslaget. Dårlig service fra begynnelse til slutt. Anbefaler å styre unna disse. Og som de skriver i brevet til meg, så må vi ikke tro på det som står på hjemmesiden.
Rett og slett bra, veldig fornøyd at ting ble raskt avklart. Etter innsendt skademelding gikk ting veldig fort. Superfornøyd.
Fikk god informasjon av kundebehandler. Det er ikke mer å si.
Alt for lang behandlingstid for å få et negativt svar. Svaret gå seg vel selv fra dere i det øyeblikket dere mottok min sak.
Forståelse å imøtekommende. Rask tilbakemelding. Bra erfaring.
Anbefaler dette firma som forsikringsleverandør nettopp på grunn av rask reaksjon og saksbehandlingsrutiner.
En liten ulykke (kjørte over gressklipperen med tilhengeren) som sørget for rask behandling. Sendte kun et bilde av skaden, deretter kom oppgjøret som avtalt etter bare noen dager