Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble fornøyd når jeg fikk ny mobil, og det gikk bare 4 dager før jeg fikk ny.
Elendig kundeservice, policy og responstid.
Har selv gode og middels gode erfaringer med Fremtind, slektninger har hatt dårligere erfaringer. Det er ikke noen grunn til å klage på dekninger osv (da bør man bytte avhengig av behov), men det er vanskeligere å forutsi hvordan man blir møtt av mennesket. Der har Framtind noen ganger vært gode, andre ganger mindre gode. Det handler om å bli møtt med forståelse og vennlighet, og ikke føle at man er til bry, eller at man opplever å bli nærmest avvist.
Knust mobil, fikk den repetert, ganske raskt, bra utført arbeid.
Svært rask behandling og effektiv behandling. Tre dager fra saken var meldt til alt var oppgjort.
Jeg har opplevd i de aller fleste saker som positivt. Det har vært saker som ikke har blitt behandlet like raskt, men alt i alt, fornøyd.
Meget enkelt å melde saken digitalt. Meget fornøyd med Fremtind Fordikring.