Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett å melde skadesak. Rask respons og oppfølging via telefon og mail som ga oss et godt inntrykk av å bli ivaretatt på en skikkelig måte. Effektiv behandling av saken og oppgjør i løpet av få dager.
Jeg er svært fornøyd med hele prosessen i forsikringssaken.
Ble påkjørt bakfra. Ingen tvil om skyldfordeling. Alikevel måtte jeg krangle med fremtind. Dårlig og slett kundebehandling. Dårlig informasjon og føler meg overlatt til meg selv. Måtte finne ut av ting på egenhånd. Frekke og utidige kundebehandlere.
Supert at mobilskader dekkes på innbo. Raskt og enkelt!
Veldig effektive.Både med hjelp og ner vasking av hus.Eg blei veldig fornøyd
Fikk knust mobil skjerm og fikk retningslinjer hva jeg skulle gjøre. Men gjorde feil og sende mobil til feil plass for rep. så jeg måtte legge ut for reparasjonen Men det gjorde ingen ting og Framtid ordnet opp på timen. Og da mener jeg på timen
Utrolig fornøyd med Fremtind via LO Favør. Bare lovvord fra vår familie.