Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å melde skade på nettet, rask behandling og utbetaling av erstatning.
Fremtinds saksbehandler var litt avvisende i starten. Dette var en sak som er litt uvanlig eller kanskje meget uvanlig. Det skyldes at min bil ble påkjørt av en el-rullestol. Føreren av el-rullestolen har ingen forsikring, ikke en gang en innbo forsikring. Føreren er dessuten ikke i stand til å kjøre en slik doning. Jeg har forsøkt å få kommune,Nav m fl til å innrømme ansvar, men kommer ingen vei. Kanskje dere og alle andre forsikringsselskap burde gjøre noe med regler og lover for bruk av slike doninger. Det blir fler og fler av de og de er «farlige».
Har ingen ting å klage på, alt ok å jobben ble utført veldig fra Bakkehaug Bil i Sørresa
Bedriften svarer ikke på klager. Telefonnummeret sender deg til banken du har forsikringene i som ikke kan hjelpe til og du får derfor aldri tak i Fremtind.
Dette gjelder påkjørsel av vilt, og jeg er svært fornøyd hvordan Fremtind Forsikring behandlet denne saken. Raskt og effektivt.
Istede får å hjelpe kundene så jobber dem mot deg så dem ikke skal ha noe ansvar, og at kunden må fikse det selv. Bortkasta penger å ha Fremtind Forsikring også får du ikke hjelp når du trenger dem.
Jeg er svært fornøyd med mine forsikringer både på pris og service. Vet alle tilfeller har jeg fått rask og god oppfølging.