Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Umulig å vite hvor man skal ringe når man er organisert i FO, så jeg måtte ta 3 telefoner til ulike nummer. Alle mente det ikke var riktig sted å ta opp saken som bestod i å få informasjon om dekning ved utenlandsbesøk, deriblant eventuelt coronarelatert sykdom
Superfornøyd med behandlingen av måten dere behandlet oss på i den vanskelig situasjonen vi ufrivillig havnet i
Veldig god oppfølging og særdeles rask behandling (oppgjør)
Dette er den syvende bilen jeg har forsikret hos Fremtind (inkluderer forgjengerne Samvirke m.fl.) Jeg har bestandig fått rask og utmerket behandling, og anbefaler selskapet mer enn gjerne.
Rask kundebehandling, seriøse mennesker. Fikk leiebil på dagen. Å var veldig fornøyd med den kundebehandling jeg fikk der.
Ryddig saksgang men over en uke fra skade meldt til den ble behandlet.
Skade på bilen min når den sto parkert. Ble rygget på. Forsikingsselskapet tok på seg alt arbeid.