Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den er allerede beskrevet i første mail.Dårlig oppgjør.For lang ventetid på oppgjør.Kunden må bruke masse tid på å fremskaffe opplysninger til selskapet,og så viser det seg at de ikke bruker de opplysningene i sin vurdering av erstatning!!
Til tross for omstendighetene, med tanke på Covid-19. Så ble saken løst med rekordfart.
Når vi fikk kontakt med en saksbehandler var servicen upåklagelig.
Rask behandlingstid. På under 4 timer var skadesaken behandlet og pengene var på konto under 24 timer etter innmeldt skade!.
Opplevde en særdeles god service og forståelse ifm forespørsel vedrørende refusjon av utgifter som følge av avbestilling pga Covid 19. Raskt og enkelt oppgjør. Topp karakter.
De er behjelpelig, men svare ikke helt etter mine forventninger.
Gikk veldig fort og få erstatning under koronaepidemien.