Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde en særdeles god service og forståelse ifm forespørsel vedrørende refusjon av utgifter som følge av avbestilling pga Covid 19. Raskt og enkelt oppgjør. Topp karakter.
De er behjelpelig, men svare ikke helt etter mine forventninger.
Gikk veldig fort og få erstatning under koronaepidemien.
Fikk et akseptabelt sluttoppgjør, men veien med svært lang saksbehandling og en opplevelse av uengasjerte og overbelastede saksbehandlere gjør at jeg vil vurdere å flytte mine forsikringer. Følte meg som privat forsikringskunde ikke ivaretatt selv om jeg tilslutt fikk dekt mine skader. Anbefaler at Fremtind forsøker å iverta sine kunder for å skape en mental ro hos sine kunder fordi i tilfeller hvor de kommuniserer med dem er det fordi kunden står i en situasjon hvor hen har mistet, tapt eller skadet noe som dem har behov for. Anbefaler også at Fremtind korter ned på svartiden på mail med til max 48 timer.
Veldig lang behandlingstid tross flere purringer. Etter et halvt år vet jeg fortsatt ikke status i saken.
Rask og ryddig behandling, oppfølging om saksgang på mail. Lett forståelige nettsider.
Sendte inn krav om refusjon for flybilletter og leie av leilighet i mars. Ikkje svar før 8.6. Då måtte eg sende inn 2 vedlegg til!!! Eg sendte Email og om at no hadde dei alle opplysninger og at eg venta på svar og utbetaling av beløpet Samboeren min har reiseforsikring i Europeiske, og han fekk utbetalt beløpet ca 2.6.