Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte inn en reise skade, fikk beskjed om å oppgradere innbo forsikring for att denne skulle gjelde.
Får alltid veldig rask tilbakemelding og god hjelp.
Rask tilbakemelding. Enkelt å bruke og forstå nettsidene i forbindelse med min skade.
Har kun hatt en liten reiseforsikringssak så langt. Den ble løst tilfredsstillende og svært raskt.
Rask og god behandling av skadesaken, rask utbetaling og god løsning på melding av skade.
Fremtind er et imøtekommende selskap med konkurransedyktige priser. Etter svært mange skadefrie år har jeg siste par år hatt vannlekkasje på hytte og to påfølgende uhell med bil, herav ett pga. hærverk. Da straffer selskapet hardt. Hærverket hevdet selskapet var to ulike skader. Jeg fikk dermed dobbel egenandel og dobbelt bonustap, og jeg opplevde å ikke bli trodd. I tillegg økte de prisen på alle mine forsikringer (hus, hytte, innbo, biler ++) med inntil 50%! Jeg var med andre ord nå blitt klassifisert som en "ikke ønsket kunde". Selve saksbehandlingen var veldig lemfeldig. Måtte oppsøke saksbehandler og krangle gjennom alle erstatninger, og i tre tilfeller betalte de ut for lite erstatning/holdt tilbake penger som de i ettertid (etter purring) korrigerte. Jeg fikk aldri beskjed i form av en avregning, de bare overførte en sum uten varsel. Har allerede flyttet ut en del av mine forsikringer. Så snart saksbehandlingen er avsluttet så forlater jeg dette selskapet permanent. Ikke la deg friste av lave priser, finn deg et seriøst selskap!
Alle bør ha forsikring. Det er vel anvendte penger. Min erfaring er bare positiv etter et langt liv med forsikringer av forskjellig slag.