Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tenker bare på hvordan Frende skal lure sine kunder og ikke om å hjelpe noen.... gir falsk beskyttelser. Ikke noe å ha i fremtiden. Opptatt av å tjene på kundene ikke her for å hjelpe. Har brukt mange billigere selskaper som ga bedre resultater enn dette. SB1 burde ikke samarbeide med DNB - penge sluker.
Stort sett fornøyd med å være kunde. Har vært rimeligst på forsikringer.
Oppfølgings beskjeder og tilbud om kontakt hvis du trenger det, er helt topp.
En kontakt, resten gikk av seg selv. Svært fornøyd.
Selskapet synes å ha meget godt kvalifiserte saksbehandlere som er høflige og imøtekommende og samtidig har stor faglig kunnskap.
Jeg har blitt behandlet meget godt av Fremtind Forsikring🤙😊
Siste gang jeg har vært i kontakt med FS, var inntrykket meget bra. Forrig gang, ifm problemer med herrering som forsvant, var inntrykket ikke like bra - snarere ble saken dyttet bort.