Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg opplevde å bli møtt av vanskeligheter og et svært rigid system. Og jeg opplevde å bli møtt med mistroiskhet. Helt uakseptabelt. Hvorfor i det hele tatt ha forsikring når du blir møtt på denne måten. I stedet for at de skulle være der for å bistå deg, og hjelpe deg i en lei sak. Terningkast: 0.
Helt forferdelig når de skal stå ansvar for det de har forsikret. Ljuger at det holder, er arrogante og svarer ikke på spørsmål engang. Dessverre fungerer de åpenbart ikke uten rettssak. Det hadde vært fint hvis de kunne ansette litt flere folk som i det minste bryr seg.
3 min i tlf så var saken avklart og 1 time så hadde jeg oppgjøret.
Har alltid fått god informasjon og hjelp av dem. Og saker blir raskt behandla.
Fikk svar med engang og litt lei meg pga egenandel er litt dyrt. Får ikke kjøpe igjen det tingene 🥺
Gikk fort og greit super service og ikke noen problemer👍👍👍👍
Min bil var parkert i parkeringshuset på Sola under brannen i januar. Jeg meldte fra til forsikringsselskapet og ble kontaktet igjen nokså raskt etter at jeg kom tilbake fra reise, og etter det ble jeg holdt orientert om utviklingen. Det tok ikke så veldig lang tid før jeg fikk beskjed om at jeg ville få helt ny bil uten omkostninger, før de hadde sjekket tilstanden til bilen (el-bil). De var i dialog med bilfirmaet og alt ble ordnet på en veldig grei måte.