Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
rask behandlingstid, men høy egenandel ved frastjålet sykkel. Kjennes rart å få tilbud om gavekort
Saksbehandlere mangler engasjement med kundes problemstilling
Meget god kundeservice,gode saksbehandlere og rettferdig og skikkelig tatt tak i når skade oppstår
Ingen skademelding nødvendig. Alt ordnet seg der og da over telefon. Eksempel til etterfølgelse.
Hadde ikke behov å bruke de etter at mobilen ble sendt..De kan gjerne bytte verkstedet,da det er bare negative ting lese om de på Internett..infocare Workshop..
Greie oppgjør, men for lang saksbehandlingstid på greie skader.
Ventet over 2 måneder på en enkel reiseforsikringssak og saksbehandleren jeg fikk som jeg har tatt kontakt med flere ganger verken leste saksdokumenter ordentlig, så over dokumentasjon og bare etterspurte ting de allerede hadde fått. Saksbehandleren virket surrete og uinteressert og i en konfrontasjon var hun frekk i telefonen og la på til meg midt i en samtale. Hun virker også som hun ikke tror på meg. Veldig dårlig. Blir å bytte alle forsikringene mine fra dette selskapet til et annet.