Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen skademelding nødvendig. Alt ordnet seg der og da over telefon. Eksempel til etterfølgelse.
Hadde ikke behov å bruke de etter at mobilen ble sendt..De kan gjerne bytte verkstedet,da det er bare negative ting lese om de på Internett..infocare Workshop..
Greie oppgjør, men for lang saksbehandlingstid på greie skader.
Ventet over 2 måneder på en enkel reiseforsikringssak og saksbehandleren jeg fikk som jeg har tatt kontakt med flere ganger verken leste saksdokumenter ordentlig, så over dokumentasjon og bare etterspurte ting de allerede hadde fått. Saksbehandleren virket surrete og uinteressert og i en konfrontasjon var hun frekk i telefonen og la på til meg midt i en samtale. Hun virker også som hun ikke tror på meg. Veldig dårlig. Blir å bytte alle forsikringene mine fra dette selskapet til et annet.
Økte priser og satt ned forsikringsverdi og reiselengde. Hadde forsikret lagret mitt for 700000.- i 2017 da DNB,når fremtind tok over gikk prisen opp og verdien ble satt til 300000.- Samme med reiseforskringen pris opp og reiselengde ble satt ned til 75 i fra tidl 90dager.
Ringte inn om uhell , dette ble fikset med en gang og oppgjør kom etter 3dager .
Jeg har bare erfaring fra to selskaper og er veldig fornøyd med mitt nåværende valg. Jeg sitter igjen med et veldig godt inntrykk og er tilfreds med behandlingen jeg fikk av Fremtiden forsikring.