Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget fornøyd med Fremtind. Ikke opplevd raskere oppgjør - gjerne samme dag eller dagen etter skaden inntraff.
Jeg fikk god behandling og veiledning under veis Forsikringen lå i forkant med garanti til behandling. De ringte meg hver dag for høre hvordan jeg hadde . Dette skjedde på Grand Canaria
Godt fornøyd med oppfølging. Har vert totalkunde siden 1987.
Jeg fikk god hjelp av en hyggelig ansatt, og rask behandlingstid. Følte meg ivaretatt.
I alle saker jeg har hatt med Fremtind Forsikring har det alltid vært ryddig og god service. Det være seg forsikringsoppgjør eller ved telefonkontakt.
Sto uten bagasje på reise, og i løpet av halvannet døgn hadde jeg fått refundert utlegg jeg hadde for nødvendige innkjøp. Enkelt skjema, grei info.
Vi kom hjem til et ødelagt kjøleskap, fylt av dårlig mat. Vi sendte et enkelt skjema inn til forsikringsselskapet å fikk svar dagen etter. Maten ble dekt. Kjøleskapet er det enda garanti på, å er på reprasjon.