Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Godt fornøyd med oppfølging. Har vert totalkunde siden 1987.
Jeg fikk god hjelp av en hyggelig ansatt, og rask behandlingstid. Følte meg ivaretatt.
I alle saker jeg har hatt med Fremtind Forsikring har det alltid vært ryddig og god service. Det være seg forsikringsoppgjør eller ved telefonkontakt.
Sto uten bagasje på reise, og i løpet av halvannet døgn hadde jeg fått refundert utlegg jeg hadde for nødvendige innkjøp. Enkelt skjema, grei info.
Vi kom hjem til et ødelagt kjøleskap, fylt av dårlig mat. Vi sendte et enkelt skjema inn til forsikringsselskapet å fikk svar dagen etter. Maten ble dekt. Kjøleskapet er det enda garanti på, å er på reprasjon.
Dere fremstår som pålitelig og raske i behandlingen av forsikringssaker. Dere har en lettvint og informativ henvendelseslogg på internett som dekker de fleste skader og gir forsikringstakeren god hjelp underveis. Takk. Mvh. Tore M.
betaler dyre dommer for det som sku være en av landets beste forsikringer. samarbeider med takstmenn som ikke kan bruke fuktmåler og har lite til null kunnskap innenfor skaden. ble dekt raske og dårlige løsninger som ikke er iht standarden. takstmann kunne ikke svare på noe å fikk beskjed om å henvise meg til forsikring. forsikring kunne ikke svare på noe å fikk beskjed om å henvise meg til takstmann. proft! heldigvis tokk jeg og byttet, samt fikk hele 5 stykker i min omkrets til å bytte også. nå er jeg på en forsikringsselskap hvor jeg betaler halvparten og som dekker om ikke like mye så mere enn det dette talentløse selskapet klarte å gjøre. fin forsikring om du ikke får bruk før det