Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er første gang eg kontakter selskapet, men svartid på telefon, behandling av skadesaken og til penger var på konto er det raskeste eg nokon gang har opplevd.
Ikke noe problemer ved skaden. Forsikkringen dekket det som trengtes med dårlig diesel påfylling på båten.
Du blir tvunget til å handle hos en utvalgt samarbeidspartner med Fremtind for å få fullt forsikringsoppgjør (minus egenandel). Velger du kontant oppgjør får du en lavere utbetaling. Gjorde et forsøk på å benytte "rabattavtalen" hos Fremtinds samarbeidspartner, men dette var for kronglete og vanskelig, så valget falt på å ta tapet med å velge kontant oppgjør.
Rask behandling, smertefritt for meg som kunde. Jeg er super fornøyd.
Det promoteres før du signerer, men motarbeides når du trenger noe. Styr unna.
Vi har Fremtind via LO Favør. Har brukt dem ofte til hundene våre og som hovedregel behandler de sakene raskt, effektivt og korrekt. Relativt rimelige er de også - og LO-medlemmer får rabatt
Har så langt ikke hatt en positiv erfaring med forsikringen min da jeg skulle melde inn en sak som skulle gå under reiseforsikringen under kategorien «Skade på og tyveri av personlig reisegods». Jeg beskrev hendelsen der mitt produkt hadde plutselig blitt skadet tidige under reisen men fikk avslag, siden det fylte ikke under kravene. Disse finner man ikke på DnB forsikring sin nettside så ble ganske sjokkert når jeg fikk avslag og begynte å liste opp årsakene til at jeg fikk avslag. Sende saken videre til klage avdeling og fikk relativt fort svar, for å så bli kalt et annet navn enn det som jeg sende inn. Dette opplevde jeg som uprofesjonelt fra deres siden. Løste saken til slutt uten forsikringen sin hjelp. Med andre ord blir det en stund før jeg melder inn nye skadesaker til dem, mm jeg bytter.