Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De er proffe og behandler og ivaretar kunder på en god måte.
Rask og god service og forståelse av saken. God info i foreløpet
Tok for lang tid. Måtte selv ta kontakt, flere ganger. Fikk en fin melding helt i starten, med takk for tålmodighet, viste forståelse for travle tider i forbindelse med Corona. Måtte senere purre på svar. Til slutt var svaret at her var det ingen hjelp å få. Måtte be om å få det skriftlig, da saksbehandler spurte om det var greit å få svaret over telefon.
Når jeg først fikk kontakt med selskapet ble alt ordnet raskt, så jeg er meget fornøyd så langt
Guttungen knuste den nesten nye mobilen sin ved et uhell. Fikk helt ny telefon på forsikringen med en rimelig egenandel. En meget ryddig og grei prosess.
bruker for lang tid på behandling.3+ uker. i tilegg til mangelful info. om andre betalingsmuligheter.
Til tider meget treg saksbehandling, svar på henvendelser smør dem med minst 1-4 ukers tolmod pr svar. Litt i overkant dyrt, men gjenstår å se hvor lang tid de bruker på eventuell utbetaling nå. Generelt helt ok. Obs!! Veldig bra husforsikring i følge vår advokat, i vår huskjøp sak..