Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever behandlingen vedr min sak som grei og ryddig.
Meget dårlig kundekontakt, lang tid for å få kontakt. Når jeg fikk kontakt var det med en som ikke kunne svare og som satte meg over til saksbehandler som aldri tok telefonen. Andre ganger skulle de be saksbehandler ringe tilbake noe som heller aldri skjedde.
Deres selskap vil jeg anbefale til andre. Jeg skulle ut på en reise som ble kansellert p.g.a. pandemi og hadde betalt inn ett depositum på reisen, pluss billetter og opphold. Alt fikk jeg dekket og er meget fornøyd.
Veldig bra, jeg bestilte en ny motorbåt for lykke til.
Er veldig fornøyd men andelen kunne vært mindre da jeg er alene.
Gjør akkurat som andre forsikringsselskap og skrur opp prisen på spesielt bilforsikring hvert år. Kan derfor være sunt og bytte selskap oftere.
Veldig rask og god service og saksbehandling. De er tillitsfull på din skade anmeldelse.