Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ventet snart 1 mnd på å få byttet vannledning som er ødelagt.. Deres takstmann og min rørlegger ble enig om hva som må gjøres.. Saksbehandler har godkjent noe helt annet.. Tatt kontakt får å få fixet men treffer ny saksbehandler hele tiden som ikke vet noe. Ringer ikke tilbake og jeg har ikke vann
Jeg har LO favør forsikringer og har i den senere tid fått bruk for to av dem. Begge gangene fikk jeg en god og rask behandling.
Fremtind ordnet min forsikringssak kjemperaskt, og ga meg et bedre resultat enn jeg forventet. Jeg har nylig blitt frastjålet en sykkel, og forsikringssaken svarte de på til dagen etter. Ordne bilforsikring tok meg knappe 10 minutter. Disse folka vet hva de gjør.
Har høye forventninger til et så stort selskap, har vært fornøyd tidligere men etter at jeg har vært uheldig med 3 skader i løpet av kort tid (2 vannskader på egen bolig og fritidsbolig) og min datter på reise nå med Coronakrisen - så føler jeg at selskapet har en noe endret holdning til meg som kunde... det er ubehagelig.
Første gang siden jeg ble påkjørt etter jeg byttet forsikring selskap fra gjensidige til fremtind.
Behandlingstid lite lång, men mitt i coronakrisen är detta helt förståligt.
God og rask kundeservice og god informasjon om skade behandling, ikke så veldig lang saksbehandling av skade.