Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kundebehandling bestående av usikkerhet og et vagt beslutningsgrunnlag som avviker fra vilkårene i avtalen. I alle år har jeg betalt for denne tjenesten og har ikke hatt bruk for den én eneste gang før en nylig uheldig hendelse (et forgjeves forsøk). Jeg var veldig fornøyd med DnB før Fremtind tok over forsikringsavtaler. Fikk beskjed om at spesifikt tidspunkt når gjenstanden ble stjålet måtte oppgis og at tyveriet måtte nesten ha skjedd fysisk fra hendene mine. Helt absurd. Beklager, men om jeg hadde visst at tyveriet skulle ha skjedd på et spesifikt tidspunkt så hadde jo jeg ikke latt det skje. Forbedring: bruk bedre ressurser på opplæring av deres egne ansatte slik at dere slipper å miste deres faste kunder som har betalt for en tjeneste i årevis. Kundene deres forventer en viss standard. Jeg har i hvert fall mistet min tillit til dette selskapet.
Når du tror du er godt dekket, finnes det alltid noe med liten skrift som viser det motsatte.
Rask og god behandling. Kan anbefale Fremtind Forsikring.
Fremtind forsikring brukte kun 3 dager på å gjennomgå og utbetale erstatning for min skade. God behandling.
Jeg arvet et hus etter et dødsbo. Trengte hjelp med en skade i tak som en hus forsikring skal kunne dekke. Avdøde har betalt pliktig i mange år. Og først nå som han kunne trengt å få utbetalt litt av forsikringen sin, får vi beskjed om at forsikringen dekker ikke skaden. Ingen informasjon om dette har dette selskapet sendt ham. Og han har fortsatt å betale i god tro om at dette var et bra forsikringsselskap. Det er en stor skam mot eldre mennesker som har vært kunde i mange år. Vil ikke anbefale dette forsikrings selskapet til noen. Styr unna.
Fikk god hjelp av en hyggelig dame, og jeg fikk rask svar på skadeoppgjør. Fikk det i form av gavekort, og det var nytt. Jeg surret litt rundt med hvordan jeg ville ha oppgjøret utbetalt, men fant ut av det.
Veldig fornøyd med den gode hjelpen jeg fikk derfra.