Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk løst forsikringssaken min på særdeles kort tid. Enkel løsning for å melde inn skade. Godt fornøyd med min forsikring.
Bra grensesnitt for å melde inn saken. Koketoppen min som sprakk ble raskt avslått som en innbosak, men falt på boligforsikringen slik at egenandelen ble det dobbelte av koketoppens verdi. Helt meningsløs forsikring å ha etter min mening
Denne forsikringen er gull verdt!De gjør alt de kan for å hjelpe deg:-)
God kundeservice, rask responstid og rask behandlings tid.
Etter ca 2 måneder purret jeg på svar og fikk det da i løpet av to timer. Mangelfull informasjon og feil informasjon. Ser ut som de prøver å trekke alt mest mulig ut i tid før de skal betale.
Hyggelige og positive ansatte, og rask oppgjør på konto
Vi er veldig fornøyd, har fått ordnet det som vi meldte inn! Sikkert noe som kan bli enda bedre, derfor bare fire stjerner 😉