Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyktige kundebehandlere,har alltid blitt svært godt mottatt.
Jeg fikk plutselig problem med synet på ett øye, noe som viste seg å være en liten betennelse, dette skjedde på reise og etter behandling hos øyelege og div medisiner, ble øyet friskt etter 10-12 dager. Da jeg kom hjem etter reisen, sendte jeg en skademelding til forsikring selskapet og vips der kom oppgjøret. Veldig behagelig oppgjør og ingen mistanke om svindel.
Dårlig oppgjør, alt for lite erstatning for tingene som ble stjålet.
Utrolig lang behandlingstid 7 uker, dårlig service, utrolig dårlig dekning.
Har erfart rask saksbehandling. Flink i å veilede og gi råd.
Velig imponert over hvor enkel og lettbent prosessen var når verkstedet avdekket problemet. Bare å gå og hente seg leiebil, verkstedet brukte lang tid så hadde leiebil i ca 45 dager, ikke noe problem. Så ja, veldig imponert og Fremtind tok seg av alt det administrative, veldig greit å være forsikringskunde da. :)
Veldig godt fornøyd med hele prosessen, fra registrering av skaden til løsning på problemet.