Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prøver å sno seg unna å betale på alle mulige måter. Krever opptil flere rapporter og legeerklæringer som allerede er sendt. Prøvde så å si at dokumentene ble sendt inn for sent. Bruker selv kjempe lang tid på å svare, når de svarer i det hele tatt. Frekt og useriøst. STYR UNNA!
For lang behandlingstid Dårlig på saksgang/tilbakemeld Kort åpningstid
Bra selvskap. Gode ordninger. Men som eier av tesla, hvor er tilleggsforsikring etter at garantien på batteri går ut, etter 8 år?
Etter at firmaet ble slått sammen til Fremtind har de mistet sin identitet. Kundeservicen har blitt elendig, og personen du treffer når du ringer er direkte frekk. Byttet selskap etter mer enn 10 år som kunde.
Ingen tilbakemelding, pr.25.10.20, etter innsendt skademelding, som ble innsendt i april 2020. (Corona relatert.) Når jeg fant meldingen på nettet, og tok kontakt med Fremtind, så ordnet alt seg i løpet en telefonsamtale , og beløpet kom på min konto i løpet av 2 dager. Meget god behandling av bearbeidere i Fremtind Forsikring.
Fremtind forsikring opptrer meget useriøst i forhold til et krav om dekning på reiseforsikring. Forsikringstakerne måtte avbryte langtidsopphold på Gran Canaria i vinter pga coronasituasjonen. Krav om dekning blir ikke innløst etter vilkårene og svarene som blir gitt i kommunikasjon med selskapet er avvikende og unnvikende. De svarer ikke på de konkrete kravene de får og unnviker å svare på de spørsmålene og kravene som de er berettiget til i forhold til vilkårene. De har nå ventet på en avklaring i flere måneder, og nå avvises mesteparten av kravet. Etter å ha hjulpet forsikringtakerne i deres kommunikasjon med selskapet er jeg helt oppgitt over mangel på kundebehandling og useriøs opptreden.
Vi er ikke så veldig datakyndig, så vi sendte søknad pr. brev om erstatning av vår reise til Tenerife, men har ikke hørt noe fra dere. De 3 andre angående samme reise har fått utbetaling for en tid siden. En har forsikring hos dere og de to andre hos europeiske. Vi håper å høre fra dere snart. Da kan vi utale oss om hva vi synes om deres kundebehandlig. Hilsen Jan og Gretha