Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raske svar på alt jeg spør om av en fast kundebehandler.
Fikk rask og bra behandling ved uhell med bilen, da steinsprut knust frontrute i bilen
Hadde en topmodell reciever som gikk i tordenvær. Tilsvarende reciever koster 40000kr. Hifi-klubben frarådet sterkt å foreta en reperasjon ettersom det ville være svært stor usikkerhet når det kommer til følgefeil og stabilitet. Fremtind valgte allikevel å foreta reperasjonen til 6000. Deretter trakk de fra 50% for alder på den 6år gamle recieveren, og 2000 i egenandel. Fikk dermed tilbake en reciever uten garanti som kan gå i filler når som helst måtte betale tilbake 5000kr av 6000kr av reperasjonen selv, og betaler selvsagt nok i forsikring i tillegg. Skal være sagt at 1 av 4 kundebehandlere viste stor forståelse, og var behjelpelig med ting jeg lurte på. Ellers svært lite behjelpelige og imøtekommende.
Umulig å bli satt i kontakt med rett person. Oppgraderer ikke forsikring som avtalt. Da blir du sittende med skjegget i postkassa.
Det kan være vanskelig å fylle ut skjemaet, da det ikke alltid passer til hendelsen. Ikke lett å legge inn bilder. Vet ikke hva bytt.no er
Rask og proff behandling av alt rundt vannskade. Anbefaler gjerne til andre.
Rask og god behandling, imøtekommende ansatte med gode kunnskaper for uerfaren kunde.