Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling av saker. Lett å melde inn/kommunisere med. Veldig fornøyd
Dyktige saksbehandler og god service. Har aldri hatt noe problemer med dere.
Lett å komme i kontakt med. Seriøs behandling av saken. Gjør man en feil, så hjelper dere til og det setter jeg pris på. For oss eldre er det ikke så lett bestandig i disse datatider.
Ingen hjelp å få fordi det visst nok var tidligere eier sin feil og hjelper heller ikkje med heving av kjøp.
Oversiktlig oppsett som inkluderer forrige års premie pr forsikringsobjekt. Men økning i premie utover eventuell indeksøkning er ikke forklart.
Selv de har leiebil garanti, så gikk det 5 dager før jeg fikk lånebil. Lite hjelp og få hos forsikringen til og finne løsning på dette. Eneste de kunne tilby var 250 kr de dagene jeg ikke fikk bil.
Oppdaterer under behandling. Ryddig og føler seg ivaretatt