Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det tok for lang tid og jeg fikk mange ulike svar på telefonen, før jeg endelig fikk ny taksering som fremtind endelig godtok. Etter dette var det lite problemer.
Har i løpet av 2 år måtte bruke forsikring - 2 ganger, er svær fornøyd med hjelpen jeg har fått og at de er rask utbetaling av forsikringsbeløpet.
Ikke fornøyd! Har alltid hørt at Fremtind er bra, helt til du får bruk for forsikringene... Det stemte i vårt tilfelle
Kort behandlingstid og veldig god nettside. Var i kontakt med kundeservise og fikk god veiledning
Forferdelig behandling av sak. Bruker over et år på å prøve å løse opp i saken, skjer ingenting og Mener kunde skal klage inn motpartens forsikringsselskap, når dette er noe de burde gjøre når man har toppkasko hos dem. Veldig unødvendig å bruke flere tusen i året på forsikring hos dem. Styr unna...
Flott oppfølging fra Fremtind og verksted teknisk byrå sortland.
Saken ble veldig raskt avklart etter at skaden ble meldt inn