Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice. Nesten umulig å få snakke med en saksbehandler. Etter nærmere 70 dagers behandlingstid kontakter vi Fremtind Forsikring igjen. Vi får da opplyst av saksbehandler som sikkert ikke har sett på saken tidligere om at vi mangler bekreftelse fra turoperatør / flyselskap om at de ikke refunderer noe av reisen. Fremtind Forsikring, kunne ha opplyst om dette tidligere. Vi kjøpte nye billetter hjem fra Vietnam tidligere enn opprinnelige hjemreise 18 mars, da UD oppfordret alle nordmenn til å reise hjem.
Løsningen på netter virket meget godt for meg for den skaden jeg skulle ordne.
Har hatt 2 «skadesaker» de siste 5 mndr. Ryddig, rask og hyggelig saksbehandling begge gangene (2 forskjellige saksbehandlere). Er meget fornøyd. Siste sak ventet jeg i 2 mndr. på saksbehandling forstålig nok pga koronatider.
Brukte 2 uker på å si nei til noe mitt eget selskap sa ja til på 3 timer! Hadde jeg bare visst.
Ikke fått svar på min henvendelse til dere, vanskelig da å være fornøyd. Når skal saken behandles og svares ut til meg?
Godt fornøyd med dere som forsikringsselskap. Alltid fått god hjelp når vi har kontaktet dere også når det het LO-favør.
Fryktelig treg saksgang, meget lang ventetid på tlf + lite imøtekommende og vanskelige med innboforsikring :-(